FAQ

1. С какво CoolFit е по-различен от другите спортни абоанменти?

Забравил си абонаментната си карта, а тъкмо си стигнал до фитнеса? По-лошо- изгубил си я или тя е повредена? Сега трябва да чакаш за преиздаване, за доставка, а нямаш време за това.

Случвало ти се е, нали?Заменихме картата с мобилна апликация, по-достъпна и удобна от всякога. Без допълнителни такси, изцяло дигитално.

С CoolFit ключът към тренировката ти е винаги с теб, а той отключва вратите на наистина много спортни обекти.

Изборът оставяме на теб. Cool, нали?

2. Как да се включа в CoolFit?

Coolfit e корпоративна карта съчетаваща в себе си достъп до най-добрите фитнес зали, над 200 групови занимания, както и голямо разнообразие от плувни басейни, СПА и уелнес центрове.Картата се използва под формата на социална придобивка за служителите в дадена фирма. Работим с различни по размер компании, без ограничения в броя на служителите, които ще използват картата. Картите се финансират изцяло или частично от работодателя или от служителя във фирамта за негова сметка и са идеален комплимент, така че да се засили тяхната мотивация, доверие към компанията, както и да подобри менталното и физическо здраве на служителите.

3. На колко места ще мога да използвам Coolfit картата си?

Ние от CoolFit залагаме преди всичко на качеството и разнообразието на предлаганите услуги, затове сме привлекли като свои партньори най-добрите вериги в София! Можем гордо да заявим, че с корпоративната карта CoolFit ше имате достъп до най-търсените фитнес вериги, а именно Pulse Fitness & SPA и Athletic Fitness. Нашата партньорска мрежа постянно ще се разсширява, но винаги ще залагаме на качеството, защото вярваме, че служителите на всяка една компания заслужават най-доброто, особено в свободното си време за спорт и релакс.

4. Колко често мога да тренирам с CoolFit?

С CoolFit може да се възползвате от всички услуги при посещение в част от изброените обекти, а в други имате право да посещавате ежедневно, неограничено в работния часови диапазон на обекта, който ще посетите, но да ползвате само една услуга.

5. Kога стартира моята карта CoolFit?

Картите стартират от 1-во число на всеки месец.

6. Каква е цената на CoolFit абоанмент?

Цената варира в зависимост от броя служители, които ще се възползват, пакета от услуги, както и уточняването на предпочитали локации, брой локации или всички локации. Екипът на CoolFit е динамичен и гъвкав, с уникаен подход към всеки корпоративен партньор, затова обсъждаме цените индивидуално.

7. Какви са ползите на служителите от картата?

-използване на огромна база от съвременни и ефикасни за тяхното условие на труд и фокус съоръжения.

-социални контакти, които успешно да използват, както в бизнеса, така и в корпоративния му сектор.

-редица отстъпки в партньорската ни мрежа, които са насочени към подобряването на продуктивността и ну

ждите на един работещ човек, както и да може да има лесен достъп до избора на такава.

-По-качествено и добро възстановяване за всеки от Вашите служители, защото знаем, че „Капиталът на една фирма, са нейните служители“.

8. Мога ли да взема CoolFit карта и за мой близък?

Разбира се, че може. Вашият близък ще използва картата на условиятаа договорени от Вашата компания.

9. Как се преподновява абонаментът ми?

Вашият абонамент CoolFit ще бъде подновяван всеки месец автоматично 5 дни преди изтичането на текущия месец.

10. Как да прекратя абонамента си в CoolFit?

За да прекратите Вашия абонамент CoolFit трябва да изберете опцията от менюто в приложението "спиране на автоматично подновяване" до 25то число на текущия месец, за да бъде прекратена от следващия.

11. Какви са опциите за плащане на абонамента ми в CoolFit?

-Вашата компания покрива пълна или частична сума на абонамента Ви.

-В случай, че заплащането на абонамента става лично от ползвателя на приложението, ще бъдат регистрирани  данните на дебитната или кредитна карта в апликацията след първото плащане и последващите плащания ще стават автоматични всеки месец.

12. Мога ли да активирам отново вече прекратен абонамент?

В случай, че след прекратяване на абонамента решите отново да използвате услугите на CoolFit трябва да го направите, като  отново заявите карта по договорения с Вашата компания начин.

13. Задължително ли е качването на снимка?

Ако  нямате качена и одобрена снимка в профила си на приложението, ще трябва да предоставяте документ за самоличност при посещение на спортен център.

Всяка направена корекция от Вас в профила ще бъде прегледана от нас и визуализирана до 24ч.

14. Мога ли да сменя картата, с която извършвам плащанията си?

В случай, че желаете да замените дебитната или кредитната си карта, с която се извършват месечните плащания, ще можете да го направите от профила си в приложението.


При нужда от съдействие може да се свържете с нас на 0700 144 96